جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/07/09
کدخبر :71173
34
چاپ :

۹۹.۶ درصد اسناد خزانه بودجه ۱۴۰۰ در استان کرمان جذب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ استان کرمان بیان کرد: ۱۵۰۴ میلیارد تومان اسناد خزانه داشتیم که ۹۹.۶ درصد جذب شد و جایگاه خوبی نسبت به متوسط کشور داریم.





 


به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، جعفر رودری در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به جایگاه قانونی این شورا اظهارکرد: براساس آئین نامه شورا و با توجه به اینکه مصوبات شورا جنبه قانونی پیدا می کند، مدیران باید شخصا در جلسه حضور یابند و در صورتی که نمی توانند، باید جانشین خود را به صورت کتبی معرفی کنند و در این صورت حق رای از جانشین ساقط می شود.

وی افزود: امروز اغلب مدیران عضو شورا در جلسه حضور ندارند و در صورتی که جلسه بعد چنین وضعیتی باشد، جلسه رسمیت نخواهد داشت و امروز به دلیل اینکه بحث مالی و بودجه ای نداریم می توانیم جلسه را تشکیل بدهیم.

رودری در ادامه با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ استان کرمان بیان کرد: ۱۵۰۴ میلیارد تومان اسناد خزانه داشتیم که ۹۹.۶ درصد جذب شد و جایگاه خوبی نسبت به متوسط کشور داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در بودجه امسال در تملک دارائی سرمایه ای ۳۱۵۸ میلیارد تومان ابلاغی به استان داریم که ۲۱۵ ونیم میلیارد تومان تخصیص یافته ضمن اینکه مبادله موافقتنامه ها در استان خوب پیش می رود.

وی اظهار کرد: ۳۵ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان ابلاغ جدید در تبصره ۶ عوارض مالیات مربوط به وزارت نیرو داریم که طبق قانون بین آبفا برای آبرسانی شرب روستائی و عشایری توزیع می شود و تهران تقسیم بندی را انجام داده است.

رودری در بخش پایانی سخنانش گفت: فضای کسب و کار یکی از مهم ترین پارامترهای زیرساختی و بستری اقتصاد است که رشد سرمایه گذاری و تولید و در نهایت رفاه اقتصادی را به دنبال دارد.

وی افزود: اتاق بازرگانی پایش فضای کسب و کار را به عهده دارد و براساس شاخص ها وضعیت استان ارزیابی می شود.

 
 
 



 
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.