سه شنبه28 فروردين 1403     Tuesday, April 16, 2024
1401/12/25
کدخبر :83312
326
چاپ :

تفاهم ۴ شرکت هواپیمایی برای کاهش تاخیر پروازهای نوروزی

هم‌زمان با شروع پروازهای نوروزی ۴ شرکت هواپیمایی آتا، آسمان، قشم ایر و هما با هدف کاهش تاخیرهای پروازی و برای پشتیبانی از یکدیگر در سفرهای نوروزی تفاهم‌نامه مشترک منعقد کردند.



 

«حسام قربانعلی» درباره جزییات نشست مشترک «هما» با ۳ شرکت هواپیمایی دیگر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این جلسه که با میزبانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، هدف مبارک خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی را دنبال می‌کند تا با هم‌افزایی بین چند شرکت هواپیمایی بتوانیم خدمات به مسافران را در ایام تعطیلات سال نو افزایش دهیم.

سخنگوی هواپیمایی هما ادامه داد: بر این اساس این ۴ شرکت هواپیمایی هم‌پیمان موظف هستند در صورت تاخیر و خرابی هواپیمای یکدیگر، خدمات جایگزین را در ایستگاه پروازی به مسافران ارائه کنند تا از تاخیر بیشتر جلوگیری شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،  در این جلسه که با حضور مدیران عامل هواپیمایی آتا، آسمان، قشم ایر و ایران ایر برگزار شد، مدیران ایرلاین‌ها موظف شدند با هدف تکریم مسافران نوروزی و با پشتیبانی از یکدیگر این مرحله از سفرهای نوروزی را که از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود با حداقل تاخیر و افزایش رضایتمندی مسافر به پایان برسانند.

امسال برای انجام سفرهای نوروزی حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار صندلی پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی عرضه شده است؛ همچنین توجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی و همچنین با توجه به پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی، ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲، برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل خواهد شد.

این ستاد کار عملیاتی خود را از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز کرد و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داد؛ در این ستاد عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را پایش خواهند کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.