چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024
1401/12/25
کدخبر :83309
191
چاپ :

عملکرد مقتدرانه کرمان در حوادث پاییز

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حوادث پاییز امسال که سه ماه درگیری داشتیم، در کرمان در اوج اتفاقات، یک مورد احضار همکاران ما به سازمان قضائی نیروهای مسلح صورت نگرفت .



 

سردارعبدالرضا ناظری در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان اظهار کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح مایه افتخار است و حجت الاسلام رضایی برخورد عالمانه ای با همکاران و موارد پیش آمده داشتند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در دوره تصدی آقای رضایی، تقدم پیشگیری و صیانت از کارکنان با علم و همراهی سازمان قضائی را شاهد بوده ایم و از عنایت و همراهی رئیس کل دادگستری و دادستان برخوردار هستیم.

ناظری بیان کرد: کوچک ترین تنشی در هیچ رده ای از مجموعه انتظامی که بیشترین تعامل را با سازمان داشته، ندیدیم و سازمان قضائی نیروهای مسلح در رعایت شان و جایگاه همکاران و هم رعایت حقوق شهروندی توجه ویژه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همراهی و انسجام مسئولان استان کرمان،و خواب آشفته معاندین که برای شب گذشته (چهارشنبه سوری) دیده بودند، تعبیر نشد و کرمان یکی از بهترین استان ها در شب گذشته بود که حضور مقتدرانه نیروها را همراه با مدیریت صحنه داشتیم و شب خوب و با نشاط و تقریبا بدون حادثه ای در استان رقم خورد.

وی اظهار کرد: در حوادث پاییز امسال که سه ماه درگیری داشتیم، در کرمان در اوج اتفاقات، یک مورد احضار همکاران ما صورت نگرفت و این نکته بسیار ارزشمندی است و حقی از کسی تضییع نشد و ضعفی ندیدیم و همه مقتدرانه عمل کردند.

ناظری تصریح کرد: کرمان از استان های خوب در صیانت از کارکنان نیروهای مسلح بوده و بیش از ۵۷ درصد کاهش در کل جرائم نسبت به سال مبنا شاهد بوده ایم. همچنین در جرائم مهمه ۷۱ درصد نسبت به سال مبنا و ۲۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته ایم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.