پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/12/25
کدخبر :83311
201
چاپ :

حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری پرداخت شد

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پرداخت شد.



 

حقوق آخرین ماه سال ۱۴۰۱ برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه کل کشور به حساب این افراد واریز شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، براساس جدیدترین آمارهای مربوط به سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر هستند که ۳۴ درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و ۶۶ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

براساس داده‌های آماری موجود، آمار حقوق بگیران صندوق بازنشستگی با یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر در تفکیک جنسیتی شامل ۵۵۳ هزار و هشت نفر زنان و یک میلیون و ۷۷ هزار و ۱۴۵ نفر مردان هستند.

این گروه از حقوق بگیران شامل افراد بازنشسته، ازکارافتاده، شاغل متوفی و بازنشسته متوفی می‌شوند که در این میان تعداد افراد بازنشسته یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۷۵۲ نفر، ازکارافتاده ۱۳ هزار و ۲۵۱ نفر، شاغل متوفی ۶۱ هزار و ۹۸۳ نفر و بازنشسته متوفی نیز ۲۳۱ هزار و۱۶۷ نفر هستند.

 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.