سه شنبه11 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 30, 2024
1402/11/04
کدخبر :100391
21
چاپ :

کرمان به پیشواز نوروز رفت

سرپرست شهرداری کرمان گفت: جشنواره «پیشران» پیشواز شهر از نوروز در راستای اهتمام برای خدمت‌رسانی است و حضور همکاران ما در سطح شهر تا پایان نوروز محسوس خواهد بود.

محسن تویسرکانی در آئین آغازین طرح پیشواز شهر از نوروز اظهار کرد: اقداماتی در ساماندهی شهر کرمان از جمله؛ لکه‌گیری و آسفالت، تعویض تعمیر جداول، پاکسازی محلات و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و ... را در دستور کار خواهیم داشت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سرپرست شهرداری کرمان تاکید کرد: در مدیریت جدید شهری فعالیت‌ها ساماندهی می‌شود و با این اقدام می‌توان کارها را رصد کرد و فصل جدیدی از آبادانی شهر را رقم خواهیم زد اما به تعامل و همکاری شهروندان و نخبگان و حمایت مسئولان و دستگاه‌های خدمت رسان نیاز داریم تا تحولی در شهر کرمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: تحول در شهر، اقتدار نظام جمهوری را به تصویر خواهد کشید و از همه نخبگان در حوزه شهری و سرمایه‌گذاران می‌خواهیم برای تحقق این امر کمک کنند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: پیشاپیش اقداماتی برای استقبال از بهار انجام دادن و زودتر به استقبال بهار رفتن کار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: جلودار کار در ایام نوروز شهرداری است اما هم افزایی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با شهرداری ضرورت دارد. 

استاندار کرمان با بیان این مطلب که از شهرداری پشتیبانی خواهیم کرد، بیان کرد: خدمات شهرداری‌ها در شهرها مشهود است لذا باید همه با شهرداری‌ها همکاری کنند.

وی با اشاره به مقارن بودن ماه رمضان و عید نوروز اظهار کرد: تبلیغات شهری و فضای شهری را مناسب‌سازی کنید و بایستی فضا عیدانه و قرآنی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با تشکر از شهردار سابق بیان کرد: همچنین از اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهردار جدید از همان روز اول شروع خدمت خود در شهرداری کرمان اقدامات خوبی را آغاز کرده که جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به ماموریت شهردارها اظهار کرد: شهردارها باید در شهر پیشرفت و تحول ایجاد کنند و این ماموریت جامع و کامل است و می‌طلبد که همه ظرفیت‌ها به شهرداری‌ها کمک کنند و مسئولان همراهی‌های لازم با شهرداری داشته باشند.

وی با اشاره به شهرت جهانی کرمان و وجود مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهر کرمان بایستی متناسب به جایگاهش پیشرفت کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.