يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/31
کدخبر :45919
41
چاپ :

۴۳۹ مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جنوب کرمان تصویب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۴۳۹ مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این منطقه در مرکز استان با حضور مسئولان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۴۳۹ مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این منطقه در مرکز استان با حضور مسئولان خبر داد.

مسلم مروجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته ۲۶ نشست ستاد تسهیل استان کرمان با حضور مقامات ارشد استانداری برای مشکلات منطقه جنوب کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست ها ۴۳۹ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد ۳۳۲ مصوبه اجرا، ۹۱ مصوبه در حال اجرا و ۱۶ مصوبه هم به دلیل عدم امکان انجام، اجرایی نشده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان هدف از برگزاری نشست ستاد تسهیل را حمایت از بخش تولید و صنعت و تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال رهبری دانست.

مروجی گفت: استاندار کرمان به عنوان رئیس و رئیس اتاق بازرگانی استان به عنوان دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به پاس تلاش های مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در ایجاد همگرایی و تعامل سازنده بین بخش خصوصی و دولت قدردانی کردند.

وی افزود: همچنین رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان از حسن تدبیر و انجام مصوبات این شورا توسط مجموعه سازمان صمت جنوب کرمان در راستای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در جنوب کرمان تقدیر کرد.

مروجی گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های جنوب کرمان در حوزه صنعت و معدن، امیدواریم با هم افزایی و تعامل بیشتر دولت و فعالان اقتصادی شاهد رونق بیشتر حوزه اقتصاد و تولید این منطقه باشیم.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را تحت پوشش دارد.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.  


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.