يكشنبه16 ارديبهشت 1403     Sunday, May 5, 2024
1402/11/18
کدخبر :102061
8
چاپ :

شهید ضیاءالدینی اهل قضاوت نبود

مدیرکل و جمعی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با خانواده شهید محمدعلی ضیاءالدینی از شهدای انتظامی حمله تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان دیدار کرد.

محسن روحی  در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ محمدعلی ضیاءالدینی اظهار کرد: شهدا، شفیعان ما در روز قیامت هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه البته تحمل این داغ برای خانواده سخت است، افزود: امیدواریم توفیق شهادت نصیب همه ما بشود و بتوانیم در زندگی پیرو راه شهدا باشیم.

در این دیدار همسر شهید ضیاءالدینی به بیان خاطراتی از زندگی ۲۲ ساله خود با شهید و مردمداری او پرداخت و گفت: در مدت زندگی با شهید جز زیبایی چیزی ندیدم. شهادت او نیز زیبا بود.

وی بیان کرد: قلب بزرگ، صبور بودن، پرهیز از قضاوت، گلایه نکردن از وضعیت موجود، دقت در کار، اهل مطالعه، تقید به موازین شرعی و اهمیت دادن به خانواده از ویژگی‌های شهید بود.

یادآور می‌شود: سرهنگ‌ شهید محمدعلی ضیاءالدینی(از کارکنان پلیس راهور) در حمله تروریستی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دلیل اصابت ترکش مجروح و در آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری شده بود که با تائید مرگ مغزی او، شامگاه ۲۰ دی ماه عمل برداشت ارگان‌های حیاتی شهید و به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

از شهید محمدعلی ضیاءالدینی سه فرزند به یادگار مانده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.