جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1399/12/12
کدخبر :43927
515
چاپ :

رشد 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع در سطح استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: شاهد رشد 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع فعال استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: شاهد رشد 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی به صنایع فعال استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

مهندس"منوچهر فلاح" با اشاره به اینکه گازرسانی به صنایع استان به دلیل تاثیر به سزایی که در جهت رونق  و جهش تولید، کسب و کار و به تبع آن اشتغالزایی در سطح جامعه دارد، افزود: خدمات گازرسانی به این واحدها از اولویت های مهم شرکت گاز استان است و از ابتدای سال جاری تاکنون جهت گازرسانی به صنایع 248 هزار مترمکعب بر ساعت ظرفیت ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش جدی و فعالیت جهادی تمامی همکاران شرکت گاز استان کرمان توانسته ایم، شاهد رشد 111 درصدی ظرفیت سازی گازرسانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به صنایع فعال در سطح استان باشیم.

فلاح تاکنون 890 صنعت اعم از صنایع عمده و جزء در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در رابطه با جزییات گازرسانی به صنایع استان گفت: این 890 صنعت که در استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند، شامل 834 صنعت جزء و 56 صنعت عمده می شوند.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با تلاش و زحمات همکاران شرکت گاز استان کرمان، عملیات گازرسانی به صنایع جزء استان 65 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ادامه افزود: تامین انرژی یکی از مهمترین ارکان اساسی چرخه اقتصادی بوده و در این میان گاز از جمله تاثیرگذارترین حامل‌های انرژی است که نه تنها در تحول سطح اقتصادی و رفاهی جامعه نقش اساسی دارد بلکه به لحاظ زیست محیطی نیز حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: توسعه شبکه‌های گازرسانی در بخش صنعت علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت فسیلی، مهاجرت معکوس به روستاها و توسعه و آبادانی مناطق مختلف به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته را به ارمغان می‌آورد. همچنین گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغالزا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت‌های فسیلی، از مهمترین رسالت‌های شرکت گاز است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.