دوشنبه17 ارديبهشت 1403     Monday, May 6, 2024
1402/11/18
کدخبر :102063
7
چاپ :

توسعه صنعت خودرو از استان کرمان عبور می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: کرمان ظرفیت‌های زیادی در بخش خودروسازی دارد و توسعه صنعت خودرو از این استان عبور می‌کند.

امیر حسن‌زاده در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودرو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کرمان یک استان معدنی است و به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود، افزود: این استان ظرفیت‌های زیادی در بخش خودروسازی دارد و توسعه صنعت خودرو از استان کرمان عبور می‌کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: کرمان یکی از قطب‌های صنعتی حوزه خودرو در کشور است و تولیدات خوبی در خودروهای سنگین و سبک در استان کرمان شاهد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی خودرو را هر ساله در استان برگزار می‌کنیم و هر سال بهتر می‌شود، گفت: از شرکت‌های خودروساز به‌ویژه شرکت‌های تولید خودروهای سنگین دعوت می‌کنیم در استان کرمان حضور بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش مهمترین ظرفیت برای خودرو است، برگزاری نمایشگاه خودرو را ظرفیت مطلوبی برای آشنایی و استفاده از خدمات پس از فروش اعلام کرد.

حسن‌زاده از برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه خودروی استان کرمان خبر داد و افزود: معادن بزرگ و کوچک‌مقیاسی در استان کرمان داریم که معادن کوچک‌مقیاس می‌توانند از کامیون‌های به‌نمایش گذاشته شده در نمایشگاه استفاده کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.