شنبه8 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1399/12/17
کدخبر :44087
269
چاپ :

۴۰ واحد مسکن مددجویی در بخش جازموریان افتتاح شد

۴۰ واحد مسکن مددجویی به‌صورت همزمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در بخش جازموریان افتتاح و تحویل مددجویان این بخش شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا ،۴۰ واحد مسکن مددجویی به‌صورت همزمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در بخش جازموریان افتتاح و تحویل مددجویان این بخش شد.

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان تهیه مسکن برای نیازمندان را امری مهم و یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: ساخت مسکن برای مددجویان نقش مهمی در توانمندی آن‌ها دارد که امیدواریم با مشارکت خوب خیران بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان برداریم.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان احداث‌شده‌اند افزود: متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی ۵۰ مترمربع است.

صادقی تصریح کرد: با مشارکت خیران و گروه‌های مختلف از جمله بنیاد خیریه علوی کار ساخت مسجد و مدرسه برای اهالی روستای پیر خوشاب آغاز شده و این اقدامات باعث ایجاد آرامش و امید به زندگی در بین اهالی این روستا شده است.

گفتنی است: اهالی پیر خوشاب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابه جا و در منطقه زهکلوت بخش جازموریان اسکان داده شدند.

بنابراین گزارش، در سفر مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شهرستان منوجان، اهداء 112 فقره جهیزیه بین زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منوجان و واگذاری 30 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها نیز انجام شد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.