شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/11/20
کدخبر :80840
6
چاپ :

۲ طرح درمانی و ورزشی هلال‌احمر در سیرجان به بهره‌برداری رسید

مجتمع بهداشتی‌درمانی و توانبخشی حضرت زینب (س) و سالن ورزشی هلال احمر سیرجان با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور به بهره برداری رسید.




 

مجتمع بهداشتی و درمانی حضرت زینب (س) با زیربنای هزار و ۲۵۰ مترمربع و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر و کمک های خیرین در سیرجان احداث شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، سالن ورزشی هلال احمر سیرجان نیز با هزار و ۲۶۰ مترمربع مساحت و هزینه ۲۰ میلیارد ریالی با استفاده از کمک‌های شرکت های صنعتی و معدنی گل گهر بازسازی و افتتاح شده است.

موسوی آیت‌اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان، فرماندار و مسئولان محلی سیرجان در آیین افتتاح طرح های هلال احمر در این شهرستان حضور داشتند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در این آیین گفت: این جمعیت در استان کرمان از نمونه جمعیت های خوب کشور است که‌ در حوادث بزرگ به کمک‌ هلال احمر کشور آمده به طوری که در حادثه متروپل و زلزله خوی عملکرد خوبی داشته است.

پیرحسین کولیوند افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در زلزله ترکیه نیز کمک های زیادی کرد.

وی تاکید کرد: امروز شاهد رشد و شکوفایی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور هستیم که نمونه بارز آن جمعیت استان کرمان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان سیرجان رتبه برتر کشور در بخش خیرین سلامت را دارد و در خیرین مدرسه ساز نیز سیرجانی ها پیش قدم هستند.

شهباز حسن‌ پور افزود: طی چند سال گذشته اهالی سیرجان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به هلال احمر کمک‌ کردند و این‌ مردم همیشه پای کار هستند.

همچنین رییس جمعیت هلال احمر کشور از داروخانه هلال احمر سیرجان و بخش های مختلف آن بازدید کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.