يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/06
کدخبر :49242
36
چاپ :

کشف ۶۸۷ کیلو مواد افیونی در عملیات بامدادی پلیس استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۷۶ کیلو حشیش و ۲۰۲ کیلو تریاک بر اساس کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و عملیات بامدادی پلیس شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۷۶ کیلو حشیش و ۲۰۲ کیلو تریاک بر اساس کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و عملیات بامدادی پلیس شهرستان سیرجان خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" امروز ششم تیرماه اظهار کرد: در پی انعکاس لحظه ای و شبانه گزارشی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به پلیس کرمان مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه سیرجان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان وارد عمل و با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای دپوی این محموله در یک منزل مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی منزل مورد نظر را تحت کنترل قرار دادند و حوالی بامداد به محض ورود یک خودروی پژو ۴۰۵ به این مکان طی عملیاتی وارد منزل شده و در بازرسی از این خودرو ۴۷۶ کیلو حشیش و ۲۰۲ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران یک دستگاه خودروی سمند که متهمان قصد داشتند از آن به عنوان راه پاک کن استفاده کنند را هم توقیف کردند و موفق شدند طی این عملیات بامدادی که تا سحرگاه روز بعد طول کشید از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به مرکز و دیگر نقاط کشور جلوگیری کنند.

وی در ادامه همچنین از کشف ۳۵۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی در شهرستان کهنوج در پی کار اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی خبر داد.

ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر تبریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل روستایی واقع در حوزه شهرستان کهنوج مطلع و این موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران پلیس شهرستان کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی خود، منزل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از یک انبار کوچک در حیاط این منزل ۳۵۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی به همراه چهار تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، بیان کرد: پوشش و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در حوزه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقاط کشور بر تحرکات سوداگران مرگ سایه افکنده و این توانمندی های اطلاعاتی و عملیاتی به صورت روزافزونی در حال توسعه است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.