شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/28
کدخبر :77448
7
چاپ :

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع سیم و کابل سرقتی در کرمان

فرمانده انتظامی شهربابک از توقیف یک دستگاه کامیون هیوندا حامل ضایعات با کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع سیم و کابل سرقتی خبر داد.

 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عبدلی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم و کابل های هوایی انتقال نیرو در سطح شهرستان و با بررسی های انجام شده مشخص شد سارقان کابل های سرقتی را جهت ذوب به استان های مرکزی انتقال می دهند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با افزایش تیم های ایست و بازرسی، از زیر بار ضایعات یک دستگاه کامیون عبوری از محور اصلی شهرستان ۱۱۰۰ کیلو انواع کابل مسی، ۲۲ عدد کلکتور اتصالات دستگاه های گرم کننده منازل و ۱۷عدد قطعات مربوط به حمل و نقل ریلی و دیگر اموال سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهربابک تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام سرقتی که توسط یک تعداد مالخر از سارقان خریداری و گردآوری شده بودند را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از بازجویی و معرفی عاملان خرید اموال مسروقه، تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.