جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1399/12/17
کدخبر :44083
70
چاپ :

کرمان در نوروز پذیرش مسافر نخواهد داشت

استاندار کرمان بیان کرد: با وجود آنکه کرمان جزو استان های ممنوع السفر نیست اما به دلیل شرایط استان کرمان هیچگونه پذیرش مسافری در عید نخواهد داشت

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا ،استاندار کرمان بیان کرد: با وجود آنکه کرمان جزو استان های ممنوع السفر نیست اما به دلیل شرایط استان کرمان هیچگونه پذیرش مسافری در عید نخواهد داشت و در پذیرش مسافر محدودیت اعمال می کنیم و از مردم درخواست داریم که کسی به استان کرمان سفر نکند.

 دکتر "علی زینی وند" ظهر امروز 16 اسفندماه در شصت و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: باتوجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی مناطق مختلف استان، لذا فرمانداران باید مدیریت و تدبیر در زمینه بهبود یا حداقل حفظ وضعیت کنونی داشته باشند.

وی بیان کرد: ممکن است در روزهای پایانی سال در بازارها و گلزارهای شهدا تجمعات به وجود بیاید بنابراین فرمانداران تدابیر اقتضایی در بازارچه ها و بازارها بیندیشند و همچنین نباید در گلزارهای شهدا با تجمعات غیر عادی مواجه شویم.

استاندار کرمان تصریح کرد: باید توزیع اقلام ضروری کالاهای شب عید نیز مدیریت شود و غرفه های عرضه کالای شب عید نباید به گونه ای تعبیه شوند که باعث ازدحام شود.

وی با تاکید برآنکه اماکن عمومی و پارک ها همه تعطیل هستند، افزود: مهمانسراهای ادارات نیز در ایام عید تعطیل و هتل ها براساس دستورالعمل مسافر می پذیرند.

زینی وند بیان کرد: تیم های پزشکی و جهادیِ اعزامی یک فرصتی برای مردم است اما باید تدبیری برای رعایت های پروتکل ها اندیشیده شود.

وی در واکنش به درخواست شهرداری کرمان مبنی بر بازگشایی شهربازی کرمان در فروردین ماه اظهار کرد: شهربازی بدون تجمع نخواهد بود و دستورالعملی در بازگشایی شهربازی نداریم و همچنین فرمانداران بررسی کنند اگر مکانی باعث تجمعات زیادی می شود می توانند محدودیت های اعمال کنید.

استاندار کرمان بیان کرد: به دلیل شرایط، استان کرمان هیچ گونه پذیرش مسافری در عید نخواهد داشت و در پذیرش مسافر محدودیت اعمال می کنیم و از مردم درخواست داریم که کسی به استان کرمان سفر نکند.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و روانی که طی یکسال گذشته با دلیل شیوع کرونا بر مردم وارد آمده بیان کرد: از همه مردم استان کرمان به دلیل همراهی و همکاری در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر و تشکر می کنم.

زینی وند با بیان اینکه نظارت ها در استان کرمان به صورت جدی اجرا شده و می شود، تصریح کرد: یک ماه آینده ایام بسیار حساسی است لذا از مردم فرهیخته و متمدن کرمانی درخواست دارم که در 30 روز آینده پروتکل های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند تا وضعیت استان همانند استان خوزستان نشود.

برچسب ها : استاندار کرمان:

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.