شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/11/18
کدخبر :80805
11
چاپ :

پتروشیمی فجر کرمان به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود

استاندار کرمان با انتقاد از معطلی ۱۳ سالۀ پروژۀ پتروشیمی فجر کرمان گفت: «رایزنی با سرمایه‌گذار جدید در حال انجام است».



 

محمدمهدی فداکار اظهار کرد: «مشکلات و مسائل پروژه پتروشیمی فجر بارها پیگیری شده است. این پروژه حدود 13 سال است که کلنگ‌زنی شده اما متاسفانه هیچ پیشرفتی نداشته است و استان معطل مانده است».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی با بیان اینکه ادامۀ کار با بانک پاسارگاد (سرمایه‌گذار قبلی این پروژه) منتفی است، ادامه داد: «متاسفانه این سرمایه‌گذار همکاری نداشته است و با سرمایه‌گذار جدید در حال رایزنی و پیگیری هستیم».

وی اضافه کرد: «امیدواریم به‌زودی پروژه پتروشیمی فجر اجرایی شود».

وی در جلسۀ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه موانع پیشِ‌روی طرح‌های اقتصادی در استان گزارش و پیگیری شود، گفت: «احداث زیرساخت‌ها از جمله جاده، تأمین آب، برق و گاز برای سرمایه‌گذاری بسیار اهمیت دارد و شرکت‌های زیرساخت تمام تلاش خود را بگذارند این مشکلات حل شود».

فداکار راجع به اقدامات انجام‌شده در حوزه ریلی در استان، اظهار کرد: «اجرای کامل پروژهۀبهسازی خط ریلی در منطقه سیریز حتماً پیگیری و تأمین اعتبار شود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.