شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/10/24
کدخبر :79517
23
چاپ :

پارکینگ گلزار شهدا توسعه یابد

مدیر گلزار شهدای شهر کرمان تاکید کرد که زیرساخت‌ها در این منطقه باید توسعه یابد.





 

سردار حسنی‌سعدی گفت: «برای تعریض خیابان‌ها، ایجاد اماکن رفاهی و اسکان زائران و افزایش تعداد وضوخانه‌ها باید اقدام جدی شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی افزود: «پارکینگ برای خودروهای زائران حتما باید گسترش پیدا کند و لزوم نصب پل هوایی بر روی بزرگراه امام رضا(ع) به منظور تردد زائران نیز به‌شدت احساس می‌شود».

 وی با اشاره به وجود مشکلات و کمبودها در ایام سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داد: «برخی اوقات زائران چندین ساعت در صف وضوخانه معطل می‌شدند یا اینکه زائرانی که در ساعات نیمه شب به گلزار شهدا می‌رسیدند و قصد داشتند در جوار مزار حاج‌قاسم حضور داشته باشند اما هیچ محل اسکانی آنجا وجود نداشت».

مدیر گلزار شهدای شهر کرمان بیان کرد: «همچنین نقل و انتقال زائران از پل شهید جمالی تا گلزار شهدا باید منظم‌تر باشد و امکانات بیش‌تری برای این موضوع اختصاص پیدا کند».

حسنی‌سعدی با بیان اینکه کاستی‌ها و مشکلات در حال احصاست تا در سال‌های آینده رفع شود، گفت: «مسئولان دلسوز استان تلاش بسیار زیادی برای برگزاری مناسب مراسم داشتند و حتما ایجاد اماکنی مانند چادر یا سوله‌های اقامتی با امکانات مناسب گرمایشی نیز باید پیش‌بینی شود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.