يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/01/26
کدخبر :45848
30
چاپ :

وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات جنوب کرمان قول مساعد داد

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی منطقه جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی منطقه جنوب کرمان خبر داد.

منصور شکرالهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری نشست با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اشاره و هدف از این نشست را پیگیری مشکلات و مطالبات منطقه جنوب کرمان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این دیدار گزارش جامعی از مسائل و مشکلات زیرساختی منطقه جنوب کرمان ارائه شد تصریح کرد: تامین اعتبار و بازسازی جاده و پل های محور رودبار به ایرانشهر و تامین اعتبار محور قلعه گنج - رمشک - فنوج در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار مساعت وزیر راه به منظور تکمیل طرح راه روستایی چاه ابراهیم و دیگر راه های روستایی شهرستان رودبارجنوب شد.

وی پیگیری تکمیل محور جاسک - محمد آباد - ریگان و تعریض و بهسازی محور کهنوج به قلعه گنج را از دیگر مطالبات مردم جنوب کرمان اعلام کرد و از پیگیری برای رفع این مشکل توسط وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

شکرالهی؛ تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی راهداری شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان را از دیگر مسایل مورد بحث با اسلامی وزیر راه اعلام کرد.

وی گفت: سالانه پنج میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در منطقه جنوب کرمان تولید می شود و بیش از ۹۰ درصد این محصولات از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجا می شود.

وی تصریح کرد: نقش راه های ایمن و استاندارد برای حمل محصولات کشاورزی بسیار مهم است لذا توجه ویژه به زیرساخت های ارتباطی منطقه جنوب کرمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.