شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/19
کدخبر :76916
5
چاپ :

واریز مرحلۀ نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی‌ماه

درحالی که قراربودسودسهام عدالت تاپایان آذرماه به حساب سهام‌داران واریزشود،رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبردادکه مرحلۀ نخست سود سهام عدالت تااواسط دی‌ماه ونوبت دیگرتاپایان سال به حساب سهام‌داران واریزمیشود.





 

حسین قربان‌زاده با بیان این‌که سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است، افزود: «میزان پرداختی سود سهام عدالت به نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است و عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت 2 برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته همراه خواهند بود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از تسنیم، وی با اشاره به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت، اظهار کرد: «امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از 60 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود 29 هزار میلیارد تومان بود».

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: «وجود چنین ارقامی نشان‌دهندۀ افزایش 2 برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است».

وی ادامه داد: «با مطرح شدن این موضوع در شورای عالی بورس و نیز تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در 2 نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی‌ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود».

پیش از این، رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفته بود: «سود 500 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذرماه برای هر نفر واریز می‌شود».

عسگر توکلی در مورد واریز قسط اول سود سهام‌عدالت اظهار کرد: «برای رعایت حال سهامداران عدالت، امسال با تصمیم وزیر اقتصاد و تصویب شورای عالی بورس، مقرر شده است تا پایان آذر‌ نیمی از سود سهام‌عدالت مربوط به عملکرد سال 1400 به حساب ذی‌نفعان واریز شود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.