پنج شنبه27 ارديبهشت 1403     Thursday, May 16, 2024
1401/07/24
کدخبر :71747
8
چاپ :

هفتمین روستابازار استان، در شهر کرمان افتتاح شد

توسط اداره کل تعاون روستائی و با همکاری شهرداری، هفتمین روستابازار استان، در شهر کرمان (خیابان ابوذر شمالی) با هدف عرضه مستقیم کالا و محصولات افتتاح شد.




 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سعید شعرباف شهردار کرمان  در مراسم بهره برداری از این روستابازار اظهار کرد: هرکاری که انجام بدهیم تا به کاهش تورم و ایجاد اشتغال کمک کند، مطمئناً مصداق جهاد است و این روستابازار با یک تیر هر دو هدف را نشانه رفته و تلاش می شود هم کالاها با قیمت مناسب تر به دست مردم برسد و هم کسانی که نیازمند و تولیدکننده هستند، کارشان پیش برود.

وی افزود: از ایجاد چنین مجموعه ای در نقاط دیگر شهر و یا مجموعه های تخصصی مثل میدان های میوه و تره بار یا تولید گل و گیاه استقبال می کنیم و زمین می دهیم زیرا به نفع مردم است و می تواند چند منظوره استفاده شود و برای اطلاع‌رسانی و موضوعات مالی این روستابازار کمک می کنیم.

دکترحسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: یکی از معضلات اصلی بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی، حاشیه بازار است و به دلیل فصلی بودن، فسادپذیر بودن و ارزش واحد محصول همیشه یکسری مسائل وجود دارد که امکان سوءاستفاده را فراهم می کند که راه اندازی این روستابازار کمک می کند محصولات با حاشیه کمتر به دست مصرف‌کننده برسد.

وی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت این مجموعه رقابت خوب و سالم بین با بیرون است، افزود: با توجه به اینکه معیشت مردم دچار آسیب است، قیمت کمتر در این بازار کمک خوبی می کند و درخواست دارم محصولات با قیمت کمتر ارائه شود.

مهرابی بیان کرد: دسترسی شرط اساسی به این روستابازار است و باید فعالیت این مجموعه به مردم اطلاع‌رسانی شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.