شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/26
کدخبر :77411
14
چاپ :

مصرف گاز در زمستان ۱۰ برابر تابستان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: مصرف آب و برق در تابستان دو برابر زمستان می شود و در زمستان مصرف گاز بین هفت تا ۱۰ برابر تابستان می شود که در استان کرمان ۹ برابر آن در بخش خانگی می شود.

 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، منوچهر فلاح در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: در تولید و انتقال گاز در کشور مشکل خاصی نداریم و کمبود و ناترازی گاز هر ساله در فصل سرد اتفاق می افتد و در زمان سرما میزان مصرف خانگی بخش زیای از تولید را به خود اختصاص می دهد و مجبور می شویم سهم صنایع را کاهش بدهیم.

وی افزود: مصرف آب و برق در تابستان دو برابر زمستان می شود و در زمستان مصرف گاز بین هفت تا ۱۰ برابر تابستان می شود که در استان کرمان ۹ برابر آن در بخش خانگی می شود.

طبق گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، گاز طبیعی خیلی قابل ذخیره سازی نیست و توصیه می کنیم دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ باشد و متاسفانه دمای خانگی ۲۶ درجه است.

وی می افزاید: دمای ادارات دولتی باید ۱۸ درجه تنظیم شود و موتورخانه های یک ساعت قبل از آغاز کار روشن و یک ساعت قبل از تعطیلی، خاموش شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.