جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1399/12/12
کدخبر :43933
428
چاپ :

مشکلات پیازکاران جنوب کرمان بررسی شد

کرمان - ایرنا - نشست بررسی مشکلات تولید و صادرات محصولات کشاورزی با تمرکز بر رفع مشکلات بازار داخلی و خارجی محصول پیاز کشاورزان جنوب کرمان، در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

کرمان - ایرنا - نشست بررسی مشکلات تولید و صادرات محصولات کشاورزی با تمرکز بر رفع مشکلات بازار داخلی و خارجی محصول پیاز کشاورزان جنوب کرمان، در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در  نشست بررسی مشکلات تولید و صادرات محصولات کشاورزی که دوشنبه شب یازدهم اسفند برگزار شد، استاندار کرمان و وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی، نمایندگان جیرفت و پنج شهر جنوب استان کرمان نیز حضور داشتند. 

استاندار کرمان ضمن تشکر از سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به استان کرمان، بر لزوم تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر تاکید کرد. 

علی زینی وند با اشاره به چالش پیش آمده در حوزه تولید محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، گفت: باید با کار کارشناسی زمینه عرضه محصول در بازار داخلی و شناسایی بازارهای خارجی به منظور صادرات در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار کرمان در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به میزان مصرف مرغ در این استان از پیش بینی تمهیداتی درون استانی برای تنظیم بازار خبر داد. 

زینی‌وند همچنین بر لزوم تعیین سهمیه مناسب مرغ منجمد برای تامین نیاز استان کرمان تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، ۲ نفر از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌هایشان را برای بهبود وضعیت خرید محصولات کشاورزی به نرخ توافقی مطرح کردند.

همچنین راه های شناسایی بازارهای جدید صادراتی از طریق وزارت خارجه و اصلاح بندهای بودجه‌ای مربوط به خرید محصولات کشاورزی در مجلس از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. 

وزیر جهاد کشاورزی در پایان این نشست به هر یک از مسئولان مرتبط وزارتخانه مسئولیت داد موارد مطرح شده را برای رفع مشکلات موجود دنبال کنند. 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.