يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/26
کدخبر :48248
23
چاپ :

مشارکت حداکثری؛ اولویت اصلی جامعه مهندسی کرمان در انتخابات ۱۴۰‪۰

مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام اسلامی اقتدار آفرین است و جامعه مهندسی استان کرمان بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام اسلامی اقتدار آفرین است و جامعه مهندسی استان کرمان بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید دارند.

 برخی از اعضای جامعه مهندسی استان کرمان با حضور بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی از پویش مشارکت همگانی و عموم مردم در ملک سلیمانی برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اعلام حمایت کرده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهید سلیمانی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کردند. 

حضور در انتخابات ادامه راه شهداست
عضو بسیج جامعه مهندسین استان کرمان گفت‌: با شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ادامه دهنده خون شهدا باشیم و شهید حاج قاسم سلیمانی چهره مردمی بودو اعتقاد بر مشارکت مردم در امور داشت. 
احمد رجاییان ادامه داد: مردم کشورمان که اسلام، انقلاب و نظام را دوست دارند با حضور همه جانبه خود انتخابات پرشوری را رقم بزنند و به ندای شهیدان پاسخ دهند. 
وی تصریح کرد: دنیا نگاهشان به مردم ایران است که در این انتخابات پیش رو با حضور خود چگونه پای این انقلاب  می‌ایستند و از خون شهدا که پشتوانه نظام است پاسداری می‌کنند. 
عضو بسیج جامعه مهندسین استان کرمان با اشاره به اینکه مراجع تقلید تاکید کردند که شرکت در انتخابات امری واجب است گفت: مقام معظم رهبری به نقل از امام راحل فرمودند که  شرکت نکردن در انتخابات در برخی اوقات می‌تواند در رأس گناهان کبیره باشد بنابراین با این تعبیر شرکت در انتخابات واجب است. 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتخابی اصلح و با ایرانی قوی و استوار اهداف انقلاب را پیگیری کنیم و با اقتدار کامل کشور را به قله رفیع اقتداربرسانیم. 
مشارکت حداکثری در انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان است
دبیرجامعه اسلامی مهندسین استان کرمان گفت: جامعه مهندسی وظیفه دارد با حضور حداکثری خود در انتخابات به ندای رهبری در این شرایط خاص لبیک بگوید. 
غلامرضا نعمت اللهی تاکید کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف ایران در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب است که همیشه درصدند که حضور پرشور مردم را کمرنگ جلوه دهند.
وی بیان داشت: امیدواریم ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خردادماه حماسه ای دیگر خلق کنند و خواب دشمنان به کابوسی برای خودشان تبدیل شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور است

 معاون امور خواهران بسیج مهندسی صنعت کرمان با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو انتخابات سرنوشت سازی برای کشور است گفت: ما ملت ایران باید با شرکت در این انتخابات نشان دهیم که همچنان وامدار خون شهدا هستیم . 
معصومه نژاد اسماعیلی با تأکید براینکه با انتخاب اصلح می‌توانیم شرمنده خون شهدا نباشیم بیان داشت: طبق فرموده شهید همت هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است و در حاضر می‌بینیم جبهه دشمن کجا و چه شخصیت‌هایی را می‌کوبد نشان می‌دهد که این شخصیت‌ها با دشمن نیستند با مردم هستند. 
وی تاکید کرد: مردم با بینش و بصیرت و با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توانند پاسدار خون شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی باشند. 
معاون امور خواهران بسیج مهندسی صنعت کرمان ‌خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه محکمی برای امنیت کشور و مشتی محکم بر دهان دشمنان و یاوه گویان است. حضور پرشور در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است 

مشارکت در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است 
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان با اعلام حمایت جامعه مهندسی استان کرمان از پویش مشارکت همگانی در دیار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در شرایط حساس کنونی حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تضمین کننده آینده کشور است. 
مهدی حسینی نژاد با دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه افزود: آرزو دارم در انتخابات هفته جاری شاهد حضور و مشارکت ۷۰ درصدی مردم در انتخابات باشیم و با انتخابی که انجام می‌دهیم بتوانیم آینده کشور را تضمین کنیم. 
وی با اشاره به انتخاب اصلح تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبری حضور حداکثر مردم پای صندوق‌های رأی تصمیمن کننده انقلاب برای سال های آینده خواهد بود و قطعاً انتخاب اصلح این حرکت رو به سوی انقلاب اسلامی را سرعت می‌بخشد. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸خردادماه بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.