يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/08
کدخبر :81702
5
چاپ :

مدیرکل ورزش استان کرمان ممنوع‌الملاقات است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مدیرکل ورزش استان کرمان ممنوع‌الملاقات است، گفت: معاون استاندار کرمان هم امروز ترخیص می‌شود.





 


مهدی احمدی‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تا روز قبل شدیداً ناپایدار، فشارها پایین و اکسیژن خون خیلی پایین بود.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه وضعیت کلیه پاریزی نیز بسیار نا‌به‌سامان بود به طوری که چند ساعتی کلاً از کار افتاد، گفت: خوشبختانه وضعیت مدیرکل ورزش استان کرمان تثبیت شده است، هم کلیه وی کار می‌کند و هم فشار خون پاریزی تثبیت شده و اکسیژن خون وی هم در حد قابل قبول است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: البته همه این‌ها با پشتیبانی سنگین دارویی و کمک دستگاه‌هایی است که پاریزی متصل است؛ هر چند تا قبل از این با وجود همه این دستگاه‌ها و داروها، مدیرکل ورزش استان وضعیت ناپایداری داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به شدت صدماتی که به وی وارد شده کار ما در درمان پاریزی خیلی سخت و طولانی‌مدت است، افزود: در بین مصدومان این حادثه سنگین‌ترین بیمار ما مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه پاریزی ممنوع الملاقات است، گفت: در روزهای اخیر وی ملاقاتی زیاد داشته و با توجه به اینکه ریه مدیرکل ورزش کرمان آسیب جدی دیده، در خطر عفونت قرار دارد و باید ‌شدیداً شرایط هم برای وی و هم برای سایر بیماران بستری در آی‌سی‌یو رعایت شود؛ باید به این مسئله توجه داشت که اگر ملاقات‌ها با وی محدود شود به نفع خود بیمار است.

وی با بیان اینکه پس از پاریزی، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی صدمات شدیدی دیده بودند، ابراز داشت: سجادی وزیر ورزش و جوانان وضعیت خیلی بهتری نسبت به این افراد داشت، به طوری که امکان جابه‌جایی سجادی وجود داشت اما به دلیل وخامت حال این بیماران حتی امکان جابه‌جایی آنها هم وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی حال عمومی ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خوب است، افزود: از دستگاه جدا شده، عمل‌های جراحی وی انجام شده و تا پایان هفته ترخیص می‌شود.

وی با بیان اینکه جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز دو عمل جراحی داشت که انجام شده، حال عمومی خوب و رضایت‌بخشی دارد، شرایط وی پایدار است البته هنوز شرایط انتقال را ندارد، تاکید کرد: بیشترین و سنگین‌ترین کار ما در درمان با پاریزی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه شب قبل عمل زانو محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس نیز انجام شده که خوشبختانه رضایت بخش بود و تا دو روز دیگر از بیمارستان ترخیص می‌شود، گفت: بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان هم امروز ترخیص می‌شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.