شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/10/19
کدخبر :78563
4
چاپ :

مجوزی برای افزایش قیمت‌ لوازم‌خانگی صادر نشده است

طی روزهای گذشته، گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی برندهای لوازم خانگی منتشر شده بود اما سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که هیچ مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است.




 

امید قالیباف تاکید کرد: «از تیرماه تاکنون مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده و در حال حاضر نیز مواد اولیه این صنعت افزایش نیافته است».

وی افزود: «بیشتر صنایع تولیدکنندۀ لوازم خانگی، لوازم خط تولیدشان را برای پنج ماه آینده با نرخ ارز قبلی خریده‌اند و بنابراین نیازی به افزایش قیمت وجود ندارد».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان،  سخنگوی وزارت صمت بیان کرد: «اگر تولیدکننده‌ای افزایش هزینه داشته باشد، طبق روال قبل می‌تواند آن را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد».

اواخر خرداد امسال سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از صدور مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت برای تلویزیون و ۱۰ درصدی برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داده بود که از ابتدای تیر اجرایی شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.