شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/10/25
کدخبر :79627
7
چاپ :

لزوم روایت پیشرفت‌های کشور با ابزار نوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با استفاده از ابزارهای نوین، پیشرفت های کشور را به گونه ای روایت کنیم که قابل باور باشد.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حسین انجم شعاع در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان با موضوع برنامه های دهه فجر اظهار کرد: رهبری، حضور مردم و باورهای مردم باعث پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده و می شود لذا دشمن این سه مورد را هدف قرار داده است.
او از جنگ شناختی سخن به میان آورد و افزود: دشمن می داند تا زمانی که مردم باشند و باورهای دینی و مذهبی باشند، حاضرند تا پای جانشان پای انقلاب بایستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تقویت جایگاه ولایت دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن همدلی، اتحادِ مردم و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.

او با اشاره به راه اندازی پویش "روایت پیشرفت" برای تبیین دستاوردهای دولت مردمی عنوان کرد: باید با استفاده از ابزارهای نوین پیشرفت های کشور را به گونه ای روایت کنیم که قابل باور باشد.

انجم شعاع در ادامه درباره برنامه های دهه فجر اظهار کرد: در این ایام فضای شادی در ادارات ایجاد کنید. همچنین شهرداری فضای شهری را فضای شادی و نشاط کند ضمن آنکه برنامه ها کیفیت لازم را داشته و هدفمند باشند.

او توصیه کرد: برنامه برای خانواده های کارکنان ادارات و نهادها داشته باشید. متاسفانه در جشن ها و مسابقات دهه فجر خانواده کارکنان که بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند، نادیده گرفته می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، بیان کرد: مراسم سالروز ورود امام راحل به کشور( ۱۲ بهمن) در سالن شهدای کارگر برگزار خواهد شد و باید برای حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تبلیغات لازم صورت گیرد و انتظار داریم که دستگاه ها در طول مسیر راهپیمایی کارهای فرهنگی نیز انجام دهند.

سنجری نماینده روابط عمومی های فرمانداری های استان نیز در این جلسه اظهار کرد: بعد از انقلاب کشاورزی و صنعت در حال حاضر انقلاب رسانه ها در جهان شکل گرفته است.

وی بر لزوم برگزاری نشست های خبری در دهه فجر تاکید کرد و افزود: دوره های آموزشی برای کارکنان روابط عمومی ها برگزار شود.

کریمیان نماینده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات خود را به سازمان صدا و سیما اختصاص دهند تا این سازمان براساس تفاهم‌نامه منعقده با دستگاه و سازمان‌های مذکور برای فرهنگ‌سازی، آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی نسبت به تولید و پخش برنامه‌های آنها اقدام کند. اما متاسفانه صدا و سیما صرفا به پوشش خبری بسنده می کند.

او با اشاره به تعدد پیام رسان های داخلی تاکید کرد: باید یک پیام رسان واحد برای روابط عمومی ها تعریف شود که این کار باعث سهولت انتشار خبر می شود.

همچنین احمدی نماینده روابط عمومی های شرکت ها نیز گفت: مفهوم مسئولیت اجتماعی به درستی درک نشده و یک مفهوم وارداتی است. مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی های شرکت ها به یک بنگاه خیریه تقلیل یافته است.

او ادامه داد: به همگرایی روابط عمومی ها در زمینه ادبیات مسئولیت اجتماعی شرکتی و درک مشترک نیاز داریم که با گفتمان عمومی این مهم را ترویج دهیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.