شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/10/18
کدخبر :78554
6
چاپ :

فرماندار خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های متولی با نانوایان متخلف در سیرجان شد

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: دستگاه‌های نظارتی و متولی امر از جمله تعزیرات حکومتی با نانوایی‌های متخلف این شهرستان با قاطعیت برخورد کنند.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، لسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی و بررسی مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

علی یعقوبی‌پور فرماندار سیرجان در این جلسه بر تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی و نانوایی های شهرستان تاکید و اظهار کرد: باید نظارت ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

وی افزود: نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان، در راستای رضایت مندی شهروندان باشد.

فرماندار سیرجان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله در نانوایی ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریعترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

رعایت مسایل بهداشتی، وزن چانه، رعایت ساعات پخت نانوایی ها، ارتقاء کیفیت پخت نان، نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها، تشویق نانوایی های دارای عملکرد مثبت و برخورد قاطع با متخلفین از جمله مسائل مورد تاکید فرماندار ویژه سیرجان در این جلسه بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.