يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/26
کدخبر :48249
31
چاپ :

فرماندار جیرفت زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

فرماندار جیرفت گفت: همه دستگاه های دولتی و غیردولتی و نهادهای تاثیرگذار زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،فرماندار جیرفت از برگزاری ۱۰ نشست با گروه های تاثیرگذار برای مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و گفت: همه دستگاه های دولتی و غیردولتی و نهادهای تاثیرگذار زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

ابوذر عطاپور روز دوش چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نشست ها با گروه های تاثیر گذار شهرستان برنامه ریزی و برگزار شد.
وی تصریح کرد: بازاریان، دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، معتمدان محلی، هیات های مذهبی، فرهنگیان، جوانان و فعالان فضای مجازی از جمله گروه های هدف تاثیر گذار بود.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه برنامه ریزی شده است، بر مشارکت تمامی اقشار جامعه در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
عطاپور تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو انجام می دهد از این رو همه باید با آگاه سازی مردم زمینه مشارکت بیشتر را فراهم کنیم.

فرماندار جیرفت به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: این شهرستان ۱۰ درصد شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: ۳۰۵ شعبه اخذ رای در مجموع شهرستان جیرفت برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برنامه ریزی شده است.
عطاپور ادامه داد: ۸۱ شعبه اخذ رای در شهر جیرفت، بخش مرکزی و شهر ۱۴۴ شعبه، بخش اسماعیلی ۵۱، بخش جبالبارز۳۳، شهر درب بهشت ۶۱، شهر اسفندقه ۱۶
صندوق رای برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه ۱۴۹ صندوق ثابت و ۱۵۶ صندوق سیار درنظر گرفته شده است،تعداد شعب شهری مجموع شهرستان را ۹۷ عدد و شعب روستایی را ۲۰۹ عدد برشمرد.
عطاپور با بیان اینکه هیچ دستگاه دولتی حق تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای شهر را ندارد از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
وی اظهار داشت: تمام توان خود و دستگاه اجرایی را بکار گرفته ایم تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸خردادماه جاری در کشور برگزار می شود.

برچسب ها : فرماندار جیرفت

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.