شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/26
کدخبر :77407
15
چاپ :

زمین خواری ۱۸۶ میلیاردی در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک مورد زمین خواری و تصرف اراضی دولتی به ارزش ۱۸۶ میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان خبر داد.

 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سردارعبدالرضا ناظری با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت گزارشی از یگان  حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مبنی بر تصرف بخشی از زمین های دولتی و اقدام به ساخت و ساز در آن ها، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این رابطه با پی جویی های ماموران و اخذ استعلام و بررسی اسناد و مدارک موجود تصرف حدود ۹۳۰۰ مترمربع از اراضی دولتی در محدوده شهر کرمان که کارشناسان ارزش آن را ۱۸۶ میلیارد ریال برآورد کردند محرز و متهم دخیل در این تصرف غیرمجاز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه احقاق حق در حوزه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی یکی از ماموریت های مهم پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: متهم مربوط به این زمین خواری با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.