شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1400/01/22
کدخبر :45760
38
چاپ :

دورکاری‌ کارمندان باید در استان اجرا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر این‌که دورکاری در ادارات باید اعمال شود، گفت که اگر مدیری این دورکاری را اعمال نکند با اخطارهایی از سوی تیم‌های نظارتی مواجه خواهد شد.

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر این‌که دورکاری در ادارات باید اعمال شود، گفت که اگر مدیری این دورکاری را اعمال نکند با اخطارهایی از سوی تیم‌های نظارتی مواجه خواهد شد.

وی توضیح داد که در ادارات خدمات‌رسان و ضروری، دورکاری کارمندان به صورت یک‌دوم با نظر مدیران مربوطه و دیگر ادارات به شکل دوسوم باید اجرایی شود.

 محمدصادق بصیری 21 فروردین‌ماه در هفتادمین جلسه‌ی پیشگیری و مقابله با کرونا استان کرمان وضعیت رنگ‌بندی استان کرمان را شامل هشت شهرستان کرمان، رفسنجان، سیرجان، کوهبنان، زرند، شهربابک، بم و بافت را قرمز اعلام کرد و ادامه داد: «هفت شهرستان نارنجی انار، بردسیر، جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، نرماشیر و منوجان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان راور، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب، رابر، ارزوئیه و ریگان در وضعیت زرد قرار دارند».

وی افزود: «شهرستان‌های راور، ریگان، قلعه‌گنج و کهنوج طی هفته‌ی گذشته تغییری در رنگ‌بندی نداشتند و همچنان در وضعیت زرد قرار دارند».

بصیری با اشاره به ابلاغ گام پنجم طرح شهید سلیمانی و اعمال تشدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها گفت: «در این طرح تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی تعیین تکلیف شده‌اند».

وی بیان کرد: «شهرهای قرمز با تشدید محدودیت‌ها از 21 فروردین‌ماه مواجه هستند و درخواست داریم تا همه‌ی کسانی که مسئولیت اجرایی در طرح دارند، کار را پیگیری کنند».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر این‌که دورکاری ادارات باید اعمال شود، گفت: «اگر مدیرانی این دورکاری را اعمال نکنند با اخطارهایی از سوی تیم‌های نظارتی مواجه خواهند بود».

وی ادامه داد: «در ادارات خدمات‌رسان و ضروری، دورکاری کارمندان به صورت یک‌دوم با نظر مدیران مربوطه و دیگر ادارات به شکل دوسوم باید اجرایی شود».

بصیری اظهار کرد: «ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و جرایم 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای متخلفان اعمال می‌شود و منع تردد شبانه نیز با شدت از ساعت 22 تا سه بامداد برقرار است».

وی گفت: «شهروندان سوالات خود را طریق شماره تلفن 4030 و سامانه‌ی 190 می‌توانند مطرح کنند».

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس خاطرنشان کرد: «بانک‌ها نیز مشمول قانون ادارات دولتی هستند و با توجه به ضرورت کاری، اعمال دورکاری به صورت یک‌دوم خواهد بود».


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.