شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/17
کدخبر :76660
4
چاپ :

دستگیری کلاهبردار فروش بدلیجات در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی و دستگیری یک خانم جوان که با فروش بدلیجات در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

به گزارش دل عالم یه نقل از فردای کرمان، سرهنگ محمدرضا رضایی در تشریح این خبر توضیح داد: «در پی شکایت یک خانم جوان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از او، موضوع در دستور کار قرار گرفت».

وی افزود: «در این پرونده مالباخته با شناسایی یک صفحۀ فروش بدلیجات در فضای مجازی، 47 میلیون ریال را به حساب کلاهبردار واریز کرده بود اما صاحب صفحۀ مذکور، به تعهدات خود پایبند نبوده و از ارسال کالا اجتناب ورزیده و دیگر پاسخگوی مشتری فریب‌خوردۀ خود هم نبوده است».

رضایی ادامه داد: «هر چند که ماموران پلیس با اقدامات تخصصی، متهم را که خانمی 22 ساله بود شناسایی کردند اما ماجرای تلخ ضرر و زیان شهروندان در خریدهای اینترنتی از فروشگاه‌های نامعتبر همچنان افرادی را درگیر خود کرده است».

وی بیان کرد: «شهروندان عزیز مدنظر داشته باشند که به هیچ وجه قبل از دریافت کالا از صفحات مجازی، وجوهی به حساب گردانندگان آن‌ها واریز نکنند و پرداخت وجه را به زمان دریافت کالا موکول کنند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.