يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/07
کدخبر :81677
11
چاپ :

دستگیری سارقان 180 میلیاردی طلا در کرمان

چهار متهم که 180 میلیارد ریال طلا را از یک منزل مسکونی در شهر کرمان به سرقت برده بودند، در عملیات پلیس آگاهی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر گفت: «در پی وقوع سرقت طلاجات از یک منزل به ارزش 180 میلیارد ریال در یکی از محله‌های شهر کرمان موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: «در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنۀ سرقت و واکاوی تمام نقاط تردد احتمالی سارقان و بر اساس چهره‌زنی‌های اولیۀ خود، به سرنخ‌هایی از یک متهم دخیل در این سرقت میلیاردی دست یافتند که خوشبختانه این زحمات و رصدهای شبانه‌روزی خیلی زود به نتیجه رسید و هویت متهم را برملا کرد».

وی بیان کرد: «در ادامه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و پایش نامحسوس محل تردد و پاتوق متهم مورد نظر از دست داشتن این فرد در سرقت اخیر طلاجات منزل اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی قضایی از مخفیگاهش مقادیر زیادی از طلاجات مسروقه را کشف کردند».

فرمانده انتظامی استان کرمان اضافه کرد: «در بازجویی از این متهم، 3 همدست او و همچنین 7 مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند».

وی گفت: «این متهمان به انجام 25 فقره سرقت دیگر از منازل و اماکن خصوصی اقرار کردند و پس از بازجویی‌زهای تخصصی و مشخص شدن محل سکونت و مخفیگاهشان تحویل مراجع قضایی شدند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.