يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/26
کدخبر :81042
16
چاپ :

خدمت‌رسانی گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداداستان کرمان گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل باهمکاری کمیته امدادودانشگاه علوم پزشکی کرمان از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مددجویان کمیته امدادواقشارآسیب‌پذیرخدمات ارائه می کند.




 

ناصر عسکری نژاد در حاشیه بازدید از روند کار این گروه جهادی، یکی از ظرفیت‌های کمیته امداد را استفاده از گروه‌های جهادی دانست و افزود: با توجه به گرانی قیمت خدمات دندانپزشکی، از ظرفیت گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی به جامعه هدف در این زمینه بهره گرفته‌ایم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی گفت: علاوه بر ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی؛ برای تهیه عینک مددجویان هم اقدام و ۱۰ هزار سهمیه برای استان مشخص‌شده که برای پوشش دادن کل استان، هماهنگی‌ها انجام‌شده تا عینک متناسب چشم افراد معرفی‌شده را ظرف مدت کوتاهی و به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: این گروه‌درمانی جهادی که شامل ۱۲۰ نفر کادر درمانی است ظرفیتی به تعداد ۹۰ یونیت دندان‌پزشکی دارند و درزمینهٔ عصب‌کشی، پر کردن، و جرم‌گیری به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی الکفیل این توانایی رادارند که روزانه به ۵۰۰ نفر از مددجویان در زمینه‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، جراحی‌های عمومی، زنان و داخلی خدمات ارائه دهند.

عسکری نژاد افزود: گروه جهادی درمانی الکفیل از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مدت چهار روزبه مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

شایسته ذکر است: از ابتدای سال جاری تاکنون شش گروه جهادی عمرانی و پنج گروه جهادی درمانی در استان کرمان مستقر و به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان ارائه خدمت کرده‌اند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.