يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/08
کدخبر :81700
14
چاپ :

حال 2 خبرنگار مصدوم در سانحۀ سقوط بالگرد خوب است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: «آقای سعادت یکی از دو خبرنگار همراه تیم که اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است،روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته و فردا مرخص می‌شود».



 

دکتر مهدی احمدی‌نژاد افزود: «وضعیت عمومی طیبه هادی‌خانی خبرنگار دیگر همراه این تیم نیز خوب است و وی تا دو، سه روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی اظهار کرد: «حال عمومی دکتر بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان نیز رو به بهبودی است و وی امروز دوشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود».

وی اظهار کرد: «مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی نیز هوشیاری کامل دارد و از دستگاه جدا شده است. شرایط وی پایدار است و هوشیاری کامل دارد».

احمدی‌نژاد گفت: «مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز که از ناحیه یکی از مهره های کمر و پا دچار آسیب شده بود مورد عمل جراحی قرار گرفته، هوشیاری و حال عمومی وی خوب است».

وی ادامه داد: «وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز نسبت به دیروز بهتر شده و پایدار است».

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: «یک نفر از کادر پرواز نیز که در آی‌سی‌یو بستری است، عصر دوشنبه از بیمارستان ترخیص خواهد شد».

حادثه سقوط بالگرد در بافت هنگامی رخ داد که بالگرد هلال‌احمر وزیر ورزش و سایر همراهان را برای بازدید از چند پروژه ورزشی جابه‌جا می‌کرد.

در جریان این حادثه که پنجشنبه 5 اسفندماه رخ داد، آن اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش به علت شدت صدمه جان باخت. وزیر ورزش و جوانان نیز که ضربه مغزی شده بود شامگاه جمعه از کرمان به پایتخت منتقل شد و آنجا تحت مداوا قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.