شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1401/11/27
کدخبر :81152
15
چاپ :

ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفندماه

معاون امورحج و عمره سازمان حج وزیارت بابیان اینکه براساس تفاهم‌نامۀ حج ۱۴۰۲، ۸۷ هزارو ۵۵۰ نفرازحجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند،گفت:«ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفندماه انجام می پذیرد.

 

اکبر رضایی افزود: «نام‌نویسی براساس اولویت تدوین شده صورت می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی توضیح داد: «اولویت اول جامعۀ هدف (مشمولین تشرف) افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، لیکن به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند. در صورت عدم مراجعۀ این افراد، برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد».

معاون سازمان حج و زیارت اظهار کرد: «اولویت دوم تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۸۵ می‌باشند، که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند».

وی ادامه داد: «اولویت سوم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۶ می‌باشد».
رضایی با بیان اینکه نام‌نویسی از این اولویت‌ها صرفاً بهمنظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود، گفت: «لازم است این افراد نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند».

وی در خصوص اولویت‌های چهارم و پنجم توضیح داد: «اولویت چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ هستند و اولویت پنجم کلیۀ دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۸۶ به بعد و بهصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان هستند».

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: «متقاضیان اعزام سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ می‌بایست دارای گذرنامۀ حداقل با تاریخ اعتبار ۱ دی ماه ۱۴۰۲ باشند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.