شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/11/27
کدخبر :81148
8
چاپ :

تخریب مهمات امری عادی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش دربارۀ شنیده شدن علت صدای مهیب در شهر کرمان حوالی ظهر دیروز، 26 بهمن‌ماه، گفت: ‌«این صدا بر اثر تخریب و انهدام مهمات تاریخ‌گذشته و معلق ارتش ایجاد شده است».



 

سرتیپ‌دوم ستاد امیر غلامعلیان با بیان اینکه تخریب و انهدام مهمات تاریخ‌گذشته و معلق یا عمل‌نکرده، در تمام نیروهای مسلح انجام می‌شود و یک امر عادی است، افزود: «در قرارگاه ارتش کرمان در هفته‌ای 4 روز تخریب مهمات معلق و تاریخ‌گذشته برابر روش جاری یگان‌های مهماتی انجام می‌شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی با اشاره به اینکه مکان این اقدام کاملاً مشخص بوده و از قبل هم به دستگاه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی شده است، خاطرنشان کرد: «محل تخریب مهمات در حدود 20 کیلومتری شهر کرمان در محدودۀ باغین است».

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش 27 بهمن‌ماه با بیان این‌که روز گذشته هم مطابق روزهای گذشته عملیات تخریب و انهدام مهمات تاریخ‌گذشته حوالی ظهر انجام شده و کاملاً کنترل‌شده بوده است، خاطرنشان کرد: «این عملیات هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است».

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه هرگونه شایعات در ارتباط با این موضوع کذب است، گفت: «از مردم ضمن اینکه اگر صدای این انهدام باعث کوچکترین ترسی بین آن‌ها شده است عذرخواهی می‌کنیم و خواهشمندیم اخبار را از مبادی رسمی رسانه‌ای کشور دنبال کنند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.