شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/26
کدخبر :77412
5
چاپ :

تامین نیازهای صنعت مس توسط شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان

با هدف پیوند میان نیازهای صنعت مس و ایده‌های نوآورانه و به منظور تامین زنجیره ارزش این صنعت، گردهمایی دوروزه نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود.

 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، نخستین دوره گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با هدف شناسایی فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری حوزه معدن، بررسی کلان روندهای حوزه معدن و صنایع معدنی، ارائه نیازهای صنایع و یافتن راهکارهای نوآورانه برای این نیازها، برگزار می‌شود.

این رویداد میزبان فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق است تا با حضور در این گردهمایی، زمینه را برای تکامل زنجیره فناوری و نوآوری این حوزه فراهم کنند.

این رویداد با محوریت‌هایی چون شناسایی شرکت‌های دانش بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و توسعه زنجیره ارزش مس دوشنبه و سه شنبه، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ سال جاری در مجتمع مس شهربابک، برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/KgIXHGqL نسبت به شرکت در رویداد فناورانه مسینو اقدام کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.