يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/26
کدخبر :81035
8
چاپ :

برگزاری رویداد توانمندسازی «همنا» در کرمان

با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان رویداد همنا در جهت توانمندسازی سمن‌ها و ایجاد وحدت رویه در کرمان برگزار شد.



 

میثم پاریزی در حاشیه برگزاری رویداد همنا در کرمان، اظهار داشت: در این دوره یک روزه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان، قوانین و مقررات در حوزه سمن‌های جوانان و
روش‌های جذب منابع مالی و گزارش نویسی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره در جهت توانمندسازی سمن‌ها و در راستای ایجاد وحدت رویه و فصل مشترک در راستای اقدامات قانونی سمن‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این دوره دبیران سمن‌ها و کارشناسان فرهنگی و جوانان ادارات شهرستان‌ها، تشکل‌های جوانان و علاقه‌مندان به اقدامات داوطلبانه حضور دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از تسنیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه این آموزش‌ها قطعاً در جهت وحدت رویه سمن‌ها کمک بسیار خوبی خواهد کرد، افزود: کار عملیاتی و اجرایی در حوزه توانمندسازی نیاز همه جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه این رویداد به اولین اجلاسیه شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کشور گره می‌خورد، گفت: اولین اجلاسیه شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کشور فردا با حضور یامین‌پور، معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

پاریزی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم در مجموع تفکرات جوانان در استان کرمان و سایر استان‌ها امیدآفرینی و مثبت اندیشی را به دنبال داشته باشد، ادامه داد: دیده شدن و چتر حمایتی برای همه جوانان کشور باید اتفاق بیفتد و برگزاری این رویداد می‌تواند زمینه این اتفاقات مهم برای جوانان کشور باشد.

مرتضی کامل نواب، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان نیز، اظهار داشت: رویداد توانمندسازی همنا با عنوان هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی، فرصتی برای جمع شدن سازمان‌های مردم نهاد در سراسر استان است.

وی با بیان اینکه در این رویداد از سایر تشکل‌های مردم نهاد جوانان که در دیگر دستگاه‌های متولی مجوز دریافت کرده‌اند نیز دعوت شده است، گفت: سر فصل‌ها و محورهای آموزشی پیش‌بینی شده برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد و افراد حاضر گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان‌های مردم نهاد، مستلزم شرکت دبیران این سازمان‌ها در این رویداد آموزشی است، افزود: حضور پرتعداد سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد باعث می‌شود استفاده بیشتری از این رویداد شود و قطعاً اتفاقات مثبتی برای استان کرمان هم رخ خواهد داد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.