شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/09/26
کدخبر :77410
4
چاپ :

بانک ها در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان استان کرمان بیشتر همکاری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به در نظر گرفتن اعتبارت برای پرداخت تسهیلات به سیل زدگان درشمال و جنوب استان کرمان، خواستار همکاری بانک هادرپرداخت تسهیلات سیل به مردم مناطق خسارت دیده شد.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حمید سالخورده  در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اعتبارات مربوط به سیل مردادماه امسال اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان در مرحله اول به صورت تنخواه در اختیار استان قرار گرفت که توزیع شد و مرحله دوم ۳۶ میلیارد تومان که ۶ میلیارد تومان جاری و ۳۰ میلیارد تومان تملک بوده است.

وی افزود: ۳۰ میلیارد تومان بین دستگاه هایی که از سیل خسارت دیده اند، توزیع شده است.

سالخورده با اشاره به در نظر گرفتن اعتبارت برای پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در شمال و جنوب استان کرمان، خواستار همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات سیل به مردم مناطق خسارت دیده شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه عدد خسارت سیل به استان خیلی بالا بود، اظهار کرد: به دلیل ضرورت در بحث قنوات، اولویت اول در این بخش گذاشته شد و ماشین آلات طی مدت چند ماه در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای برخی مدارس رفسنجان که در سیل دچار خسارت شده، اعتباری در نظر گرفته شده، افزود: در روستای کروچان در رودبار جنوب کار اصلی در حال انجام است و سیل بند مصوب شده و امیدواریم برای همیشه مشکل مردم حل شود.

فداکار در پایان درباره لزوم مدیریت مصرف انرژی به ویژه گاز بیان کرد: باید نظارت شود و اگر در ایام تعطیل سیستم گرمایشی اداره ای روشن باشد، به دادستانی معرفی شود و به جد برخورد می کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.