شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1401/11/18
کدخبر :80803
4
چاپ :

استاندار کرمان پاسخگوی دغدغه‌های دهه هشتادی‌ها بود

استاندار کرمان با افتتاح کافه گفت‌وگوی مدرسه علامه حلی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با تعدادی از دانش‌آموزان دهه ۸۰ به بحث و تبادل نظر نشست و پاسخگویی سوالات و دغدغه آنان بود.



 

محمدمهدی فداکار در جمع دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی کرمان، مدرسه را بهترین فضا برای گفت‌وگو دانست و عنوان کرد: رشد و تعالی در همین گفت‌وگوها است و تشکل‌ها یک ابزار برای بیان باورها و رویکردها هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: واقعیت این است که میان مسئولان و مردم فاصله‌ ایجاد شده، اما باید زیرساخت‌ها برای گفت و گو همانند این مکان( کافه گفت‌وگو) فراهم شود و با دعوت از مسئولان، تعامل‌ها بیشتر شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان است که بستر را برای فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل فعالان و دغدغه‌مندان فرهنگی نیز با داشتن پویایی فرهنگی، مسئولان را ترغیب به همکاری کنند.

وی اضافه کرد: تعامل و گفت و گو بسیار اثرگذار است و تاثیر فراوانی در حل مسائل مختلف دارد.

فداکار در پاسخ به سوال یکی از دانش‌آموزان در خصوص دیدگاه مردم نسبت به استان کرمان، تصریح کرد: ضعف روحیه فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و کم رنگ بودن تبلیغات و کار رسانه‌ای از جمله دلایل شناخته نشدن استان کرمان در سطح کشور است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.