يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/08
کدخبر :49561
29
چاپ :

۶۳۵ ملک آموزش و پرورش کرمان سال گذشته سنددار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگ برای حداقل ۷۵ درصد املاک این نهاد گفت: ۶۳۵ ملک آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ سنددار شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگ برای حداقل ۷۵ درصد املاک این نهاد گفت: ۶۳۵ ملک آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ سنددار شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست مشترک مجازی اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک شهرستان ها و مناطق استان کرمان که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برگزار شد افزود: یکی از برکات طرح تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگ، صدور سند صدور سند هتل آسمان به نام آموزش و پرورش بعد از ۴۰ سال بود.

وی با بیان اینکه عزم جدی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورش در استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: ما منتظر اعتبار خاصی نبودیم و در سال ۹۹ حدود ۶۳۵ ملک آموزش و پرورش در این استان سنددار شد و بیش از نیمی از املاک هنوز فاقد سند است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد از این املاک سنددار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خاطرنشان کرد: کارگروه استانی مستندسازی املاک آموزش و پرورش به منظور پیگیری جدی برای تحقق امر مستندسازی با همراهی دستگاه های مرتبط در این استان تشکیل شده و کرمان جزو ۶ استان برتر کشوری در امر مستند سازی املاک است که این جایگاه ماحصل تعامل و همکاری مدیران کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن و تلاش و پیگیری و همکاران ما در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش برکات خاصی برای این نهاد داشته است گفت: انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با بنیاد مسکن، ثبت اسناد و و وزارت آموزش و پرورش، پیگیری رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق ۶۳ درصدی فرهنگیان در سال ۹۹، تعیین تکلیف ۸۸ هزار نفر مشمول قانون استخدامی معلمان و استخدام نیروهای حق التدریسی که در کرمان حدود ۶ هزار نفر جذب شده و در این زمینه هیچ کمبودی برای سال تحصیلی آینده نداریم و تعامل ایجاد شده بین مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش از جمله نتایج درخشان پیگیری های وی هست.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.