شنبه29 ارديبهشت 1403     Saturday, May 18, 2024
1402/10/03
کدخبر :99123
3
چاپ :

۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در پرونده سارقان فراستانی منزل در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق اهل استان‌های تهران و لرستان به اتهام سرقت لوازم منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازلی در شهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق مکان‌های وقوع سرقت متوجه شدند سرقت‌ها به یک شیوه و با استفاده از دیلم و تخریب قفل‌ها صورت گرفته‌اند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در این راستا با پی‌جویی‌های بعدی ماموران هویت سه عامل دخیل در این سرقت‌ها که اهل استان‌های لرستان و تهران بودند و با پرسه زنی در محله‌های مرفه‌تر شهر، از منازل خالی سرقت می‌کردند، مشخص و همه آنان با همکاری پلیس آگاهی استان یزد دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این سارقان تاکنون به سه فقره سرقت منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اقرار و مال‌باختگان نیز شناسایی شده‌اند تا روند تکمیل پرونده و کشف اموال مسروقه نیز به نتیجه نهایی برسد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.