جمعه28 ارديبهشت 1403     Friday, May 17, 2024
1400/11/13
کدخبر :63054
55
چاپ :

۳۹ پروژه برق‌رسانی شمال کرمان در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان گفت: ۳۹ پروژه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ‌ بر ۲۴۶ میلیارد تومان در شمال این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدسلیمانی  در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هم‌راستا با سایر شرکت‌های موفق، در حوزه‌های گوناگون همچون توسعه و اصلاح و بهسازی شبکه، بهره گیری از زیرساخت‌های نرم افزاری در راستای ارتقا کیفیت، خدمات عملکرد موفقی در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان داشته است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق شمال استان کرمان انجام شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به تبدیل حدود ۲۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اجرای کامل طرح بهارستان در بیش از ۲۳۰ روستا با هدف اصلاح کامل تجهیزات شبکه، برق رسانی کامل به تمام روستاهای بالای پنج خانوار، استاندارد سازی ولتاژ تحویلی به مشترکان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان بیان کرد: طرح برق رسانی به آرامستان جدید این شهر بزودی اجرا می شود و این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال از طریق عقد تفاهم نامه با استانداری اجرا خواهد شد.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وظیفه تامین و توزیع پایدار و مطمئن برق هفت شهرستان شمالی کرمان را به عهده دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.