چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1403/01/28
کدخبر :105099
0
چاپ :

۳۳۵۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد

همزمان با سراسر کشور، آیین واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با رتبه دوم در سطح کشور، در شهرستان بردسیر برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این مراسم که در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد، گفت: کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان، طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آنها خدمات مختلفی ارائه می‌کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: باتوجه به اینکه موضوع مسکن یکی از نیازهای اولیه و اساسی خانواده‌هاست، تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد است.

عسکری نژاد با اشاره به افتتاح ۳۳۵۵ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان افزود: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد به طور متوسط ۵۰ مترمربع احداث شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان کرمان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ میزان ۱۵۸ درصد رشد داشته است. 

وی ادامه داد: برای ساخت ۳۳۵۵ واحد مسکونی با اعتبار تقریبی ۱۱۰۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی و آورده مددجویان و خیران هزینه و با همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، سپاه و بانک‌های عامل احداث شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.