چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1402/07/27
کدخبر :94947
11
چاپ :

۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست/ برگزاری نمایشگاه‌ها کمک به توسعه کمّی است

۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می‌افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت‌هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد.

محمدرضا صمیمی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و مبلمان و همچنین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تسلیت بمباران بیمارستان غزه اظهار کرد: دعا می‌کنیم اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی هرچه سریع‌تر فرا برسد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در ادامه بیان کرد: ۳۰۰ وظیفه به عهده شهرداری‌هاست و هر چه در سطح در شهر اتفاق می‌افتد به نوعی شهرداری درگیر آن است، فعالیت‌هایی که با زندگی مردم سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل متعددی در کشور وجود دارد که مسئولیت آن به عهده اشخاص مختلف است، افزود: در رابطه با شهرداری و دهیاری‌ها وضعیت متفاوت است و پیچیدگی امور شهرداری‌ها بسیار وسیع و متنوع است.

صمیمی بیان کرد: شهرداری و دهیاری‌ها را دستگاه خدمت‌رسان می‌دانند و هدف از خدمت‌رسانی، آرامش مردم از خدماتی است که می‌گیرند.

مدیرکل امور شوراهای وزارت کشور با اشاره به اینکه توسعه کمی فعالیت‌ها بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها از کارهای کمی است که از یک طرف موجب توسعه امکانات، تجهیزات و ماشین آلات و از طرف دیگر کمک به نیروی انسانی برای خدمت رسانی بهتر در هر منطقه است.

وی تصریح کرد: اگر توسعه فقط کمی باشد و مردم احساس آرامش نکنند، شهرداری و مدیریت شهری به رسالت خود نرسیده و اگر فقط دنبال کمیت باشیم، به رفاه و آرامش مردم نخواهیم رسید. 

صمیمی گفت: موضوعات این نمایشگاه حساس، مهم و بسیار جذاب برای شهروندان است و تلاش دارد با این اقدامات باعث ایجاد آسایش و آرامش مردم بشود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.