يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/09
کدخبر :49572
52
چاپ :

۳۰ میلیارد ریال به رفع کمبودهای بهداشتی جنوب کرمان اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار درمجلس شورای اسلامی ازتخصیص۳۰میلیاردریال اعتبارتوسط وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی برای بخش بهداشت ودرمان منطقه جنوب کرمان خبر داد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بخش بهداشت و درمان منطقه جنوب کرمان خبر داد.

منصور شکرالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار اختصاص یافته برای جبران کمبودهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان از محل اعتبارات سال گذشته تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار به منظور پیگیری مشکلات طرح های بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج و بخش بهداشت و درمان شهرستان فاریاب اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تکمیل ساختمان بخش پست پارتوم، بستری زنان و بخش ویژه نگهداری نوزادان بیمارستان ۱۲ فروردین از جمله مشکلات بخش درمان شهرستان کهنوج است که پیگیری ها به منظور رفع این مشکلات ادامه دارد.

وی به مشکلات بخش بهداشت و درمان فاریاب اشاره کرد و گفت: مشکلات ضروری این شهرستان شامل کمبود نیرو، تامین یک دستگاه آمبولانس، تامین یک دستگاه اتوالایزا برای آزمایشگاه مرکزی این شهرستان و تخصیص اعتبار لازم به منظور احداث پنج خانه بهداشت است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: این میزان اعتبار برای رفع این مشکلات کافی نبوده لذا پیگیر تخصیص اعتبار لازم به منظور رفع کامل این مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: منطقه جنوب کرمان به دلیل پراکندگی جمعیت و وسعت زیاد دچار محرومیت های زیرساختی است که پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

جنوب کرمان از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه گنج و رودبار جنوب تشکیل شده و یک سوم پهناورترین استان کشور را با یک میلیون نفر تحت پوشش قرار می دهد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.