يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/27
کدخبر :51619
36
چاپ :

۲ بازیکن بیلیارد رفسنجان به اردوی کشوری اعزام شدند

۲ بازیکن بیلیارد رفسنجان به اردوی کشوری اعزام شدند

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رفسنجان از راهیابی و اعزام ۲ بازیکن بیلیارد این شهرستان به اردوی برترین های زیر ۲۱ سال کشور خبر داد.

حسن اسماعیل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال از هر استان ۲ سهمیه بیلیارد برای اردوی برترین های زیر ۲۱ سال کشور در نظر گرفته شده که مجتبی زاهدی و عرفان آخوندی از رفسنجان موفق به کسب هر دو سهمیه استان برای حضور در این اردو شدند.

وی اظهار داشت: معمولاً پذیرش سهمیه در این اردو از طریق مسابقات یا مقام هایی است که قبلا کسب شده است لذا این ۲ بازیکنی که از رفسنجان سهمیه کشوری دریافت کردند در بهمن ماه سال گذشته موفق به کسب رتبه های بین هشت رتبه برنز کشور شدند.

این مربی و داور بین المللی رشته ورزشی بیلیارد ادامه داد: علاوه بر اینکه مجتبی زاهدی در بهمن سال گذشته در مسابقات کشوری بیلیارد شیراز و عرفان آخوندی هم در بهمن سال گذشته در مسابقات کشوری بیلیارد در تهران صاحب مقام شدند؛ دارای مقام های کشوری نائب قهرمانی زیر ۲۱ سال نیز هستند.

وی تصریح کرد: این اردو از ۲۶ تیرماه کار خود را در پایگاه قهرمانی اسنوکر کشور واقع در ورزشگاه آزادی تهران زیر نظر مربی تیم ملی بیلیارد آغاز کرده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: هیات بیلیارد رفسنجان دارای بیش از ۱۰۰ عضو است.

رفسنجان در ۱۱۰  کیلومتری کرمان قرار دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.