شنبه8 ارديبهشت 1403     Saturday, April 27, 2024
1400/07/06
کدخبر :57353
95
چاپ :

۱۶ پروژه گردشگری در استان کرمان افتتاح می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۶ پروژه گردشگری در هفته گردشگری در استان افتتاح می‌شود.

"فریدون فعالی"  با اشاره به روز جهانی گردشگری  اظهار کرد: در هفته گردشگری برنامه‌های متنوعی در سطح استان کرمان برگزار می شود که از جمله آن می توان به غبارروبی گلزار شهدا، کوهپیمایی از گلزار شهدا تا کوه شیوشگان، ملاقات با نماینده ولی فقیه در کرمان، نواختن زنگ گردشگری، افتتاح هتل سه ستاره پویا و هتل هزار و یکشب، هتل آپارتمان هیوا، سفره‌خانه بزرگمهر، اقامت‌گاه بوم‌گردی خانم کوچک و کلیاس و سه دفتر خدمات مسافرتی در کرمان اشاره کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  هتل پایاب شهداد، سه اقامت‌گاه بوم‌گردی در کهنوج، منوجان و سیرجان و سه دفتر خدمات مسافرتی در کوهبنان، سیرجان و شهربابک نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

فعالی از افتتاح دو نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستانهای فهرج و بردسیر در هفته گردشگری خبر داد و گفت: این دو نمایشگاه در قلعه خاکی فهرج و خانه بهادرالملک بردسیر برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دوچرخه‌سواری از محور هفت باغ علوی تا باغ شاهزاده ماهان، بزرگداشت روز جهانی گردشگری در کرمان، سیرجان، رفسنجان و زرند، آیین تاسیس رشته هتلداری، دیدار فعالان صنعت گردشگری با استاندار کرمان، پاکسازی محوطه‌های آثار ملی و جهانی و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته گردشگری در کرمان است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.