يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/02
کدخبر :49077
22
چاپ :

۱۵۰۰ دستگاه کولرآبی به مددجویان کمیته امداد کرمان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: تعداد یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان اهدا و توزیع شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: تعداد یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان اهدا و توزیع شد.

  یحیی صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموع ارزش کولرهای آبی اهدایی درمجموع بیش از ۷۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات این نهاد خریداری و بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: کولرهای آبی بین مددجویان تحت حمایت استان کرمان که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان تاکید کرد: توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل کولرآبی، آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان تحت پوشش این نهاد و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰۰ دستگاه کولر گازی نیز برای مناطق گرمسیر استان که کولر ابی جوابگو نیست پیش بینی خرید شده است تا بین مدد جویان توزیع شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.