يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/03
کدخبر :49094
40
چاپ :

۱۵ میلیارد ریال برای تامین مصالح موزه جیرفت اختصاص یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۵ میلیاردریال از محل منابع ملی برای تامین بخشی از مصالح ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت تخصیص پیدا کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۵ میلیاردریال از محل منابع ملی برای تامین بخشی از مصالح ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت تخصیص پیدا کرد.

فریدون فعالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت از محل منابع ملی اختصاص پیدا کرده است که از این میزان اعتبار  ۱۵ میلیارد ریال برای تامین بخشی از مصالح در نظر گرفته شده که در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.
وی بیان کرد: ۶۰ میلیارد ریال از اعتبار مذکور مصوبه سال ۱۴۰۰ است و به محض تخصیص و واریز مابقی این اعتبار به حساب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، اقدامات لازم برای انتخاب پیمانکار و ادامه روند پروژه انجام خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان  اظهار داشت: در حال حاضر نقشه‌های موزه منطقه‌ای جیرفت با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال بازنگری و برای تسریع در روند ساخت این موزه فازبندی شده است.
وی تاکید کرد: موزه منطقه ای جیرفت که براساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده برای اتمام و بهره برداری نیازمند تخصیص مبلغی در حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.