جمعه7 ارديبهشت 1403     Friday, April 26, 2024
1401/06/09
کدخبر :69789
13
چاپ :

۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌ و شهرداری‌های شهربابک واریز شد

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در ۶ ماهه نخست سال جاری به حساب دهیاری و شهرداری‌های این شهرستان واریز شد.

 غلامرضا نویدی  در نشست با اصحاب رسانه شهربابک با اشاره به اینکه مجتمع مس این شهرستان طرح های متعددی را آماده بهره برداری کرده است، افزود: تقریبا به اندازه اعتباری که طی ۶ ماهه نخست سال جاری به حساب دهیاری ها و شهرداری های این شهرستان واریز شده تا پایان سال نیز اعتباراتی از منابع مختلف به حساب شهربابک واریز خواهد شد و با تامین ۱۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی ۲۲ بهمن سال جاری شاهد افتتاح ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهربابک خواهیم بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۹ پروژه با ۱۳۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: ۲۲ بهمن سال جاری نیز شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی در بخش های مختلف در شهربابک خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهربابک ادامه داد: یکی از شعارهای دولت "ما می توانیم" است که با توجه به منابع انسانی، وجود نخبگان، منابع طبیعی و توانمندی هایی که در شهربابک وجود دارد باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی با تأکید بر خستگی ناپذیری، مسئولیت پذیری و تلاش های شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی و تقویت روابط عمومی ها گفت: ارتباط دو سویه مدیران با مردم و رسانه ها در این شهرستان کم رنگ است که باید تقویت شود.

نویدی تصریح کرد: مدیران و رسانه ها نقش مهمی در ارتقا شور و نشاط اجتماعی دارند و این امر باید به نحوی باشد که مردم امیدوار شوند و مشارکتی فعال در همه برنامه ها داشته باشند.

وی گفت: مدیران ادارات شهرستان شهربابک باید پاسخگویی به رسانه ها، ابهام زدایی و جلوگیری از ایجاد شبهات را در دستور کار خود قرار دهند.

نویدی همچنین با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در شهربابک، اولویت فعالیت خود را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و اظهار داشت: ما در همه نقاط این شهرستان پروژه های نیمه تمام را بررسی و برای تکمیل آن ها اقدام می کنیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز خسارت ناشی از بارندگی اقداماتی در این شهرستان انجام شده بود اما به دلیل شدت بارندگی در سیل اخیر یک هزار و ۵۸ میلیارد تومان به شهربابک خسارت وارد شد که بیشترین آسیب در حوزه کشاورزی و حمل و نقل بوده است.

وی از اختصاص یافتن ۱۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای این شهرستان یاد کرد و گفت: از محل آلایندگی نیز مبلغ قابل توجهی به شهرها و روستاهای شهرستان شهربابک اختصاص یافته که باید از این اعتبارات استفاده درستی شود.

نویدی به برخی مشکلات عمده شهربابک از جمله نبود میدان میوه و تره بار، پارک صنعت، کشتارگاه، کارگاه های فیروزه و ... اشاره و تصریح کرد: نانوایی های این شهرستان وضعیت نامناسبی داشتند اما با برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد این وضعیت بهبود یافت به طوری که ۱۳ نانوایی در این مدت به تعداد نانوایی ها اضافه و ساعات پخت نانوایی ها یکسان شده است.

وی به حضور پنج مدیر کشوری و ۳۲ مدیرکل استانی در شهربابک طی ۱۰۰ روز گذشته اشاره کرد و گفت: حضور مدیران کشوری و استانی در این شهرستان استمرار دارد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.